DE TOEKOMST VAN ONZE CATEGORIE

WIJ GELOVEN IN VIER
STRATEGISCHE GROEIDRIJVERS

preventive care

DE APOTHEEK VAN DE TOEKOMST

Voedsel heeft een enorme impact op de gezondheid en vitaliteit van mensen, het is een belangrijk element in preventieve zorg. Er is legio aan kansen waar voedsel en gezondheid samenkomen: consumenten willen gezond ouder worden, willen gemaksproducten hebben van verse groenten, fruit, kruiden en specerijen die een functionele gezondheid bieden. Dit betekent dat een bepaald product ze kan helpen bij een specifiek probleem bijvoorbeeld: gewichtsverlies, energie, ontgifting, etc. In sommige landen vallen dit soort producten onder een zorgverzekering.


schuldvrij

gezond vernieuwen

Consumenten zoeken naar smaakvolle, verrassende en luxe producten om zichzelf te trakteren. Het aanbieden van gezonde producten met natuurlijke smaken en frisse, exotische ingrediƫnten stimuleert de groei van de categorie. De nieuwe luxe is eerlijk, creatief en smaakvol. Er is een voortdurende zoektocht naar innovaties, gericht op specifieke gelegenheden. Het creƫren van je eigen, verse groente- en fruitsap is hier een ultiem voorbeeld van.


ultravers

anyplace anytime anywhere

Om de inname van vers groente en fruit te verhogen, moeten we ervoor zorgen dat er gezonde opties beschikbaar zijn op elke F&B-locatie. We verleiden consumenten met onder andere herkenbare smaken uit de natuur, met een breed scala aan producten die bij ieders smaak passen en met producten die een ultraverse kwaliteit hebben.


rechtstreeks uit de natuur

de natuur is onze bron

Consumenten vragen om authentiek en smaakvol eten en drinken. Verse producten, direct uit de natuur, zonder onnodige toevoegingen, worden het makkelijkst geaccepteerd. Door consequent uit te leggen waar producten vandaan komen en hoe ze worden gemaakt, kunnen ze de juiste keuze maken die is afgestemd op hun behoeften.